Klikkerdeklikkkk (klikken maar)

En klikken maar....

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Afbeelding | Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2012. Bookmark de permalink .

83 reacties op Klikkerdeklikkkk (klikken maar)

  1. J@n. zegt:

    Ehmm wie is Marlies Dekkers? Van die Mona heb ik al wel ‘s een foto gezien…….

    • Zij (Marlies niet Mona, red.) ontwerpt lingerie. De beha’s die ze ontwerpt zijn nogal opvallend omdat ze altijd zo’n “toestand” hebben boven de cups. Die bandjes zijn altijd zichtbaar ik vind het afschuwelijk maar goed, er is blijkbaar een flinke markt voor boven de shirts/jurkjes/dinges die men aanheeft ;-)

  2. Ja hey had dan ff je eigen koppie erop geplakt,vol verwachting klikkerdeklik *khad het kunnen weten* hihhi ;-)

  3. epie zegt:

    pfff kunst
    tieten naar een hoger niveau tillen
    wellicht kon je mij vroeger ook kunstenaar noemen

    o sorry

  4. epie zegt:

    kun je die onzinnige reactie ff wegwerken em

  5. Marika zegt:

    Hahaha, tja die bandjes, ik vind er ook niks aan. Wordt al snel een beetje ordi vind ik. ;)

  6. epie zegt:

    ach bandjes , een geluk dat het geen bretels zijn toch

  7. epie zegt:

    hee tasorganiser
    bh bretels maken , lijkt me super , met hamster ajax feyenoord desnoods psv motief
    nie verder vertellen hoor , ons geheimpje

  8. Hoe kóm je er op? Nou ja, zolang je van Marlies’ ondergoed maar verschoond mag blijven ;-)

  9. Deze log vertolkt dus jouw kerstgedachte? Niet decadent, maar gewoon sober.
    Grtz Albert

  10. platoonline zegt:

    Moet ik die vrouw kennen? En waarvan dan? Onderbroeken lees ik hierboven. Mmmm… goede reden om weer eens onderbroekenlol te verkondigen.
    Ik geloof toch (dat ik dit schrijf…. schrijf ik dit werkelijk?) dat ik nog liever over kerst lees.

  11. Bettina zegt:

    Liepen we vast met harnas beha’s en ondergoed tot aan de grond ;-)) Ik koop volgend jaar wel een kerstrode beha, dit jaar vergeten hihi
    Toedels meske en heerlijk uitbuiken nog joh!!! *dikkesmak* X

    • Ja hihi, was ook een goeie geweest om te maken :D. Is misschien slimmer dit nu nog te kopen en in de kast te bewaren, nu zijn ze in de uitverkoop ghehehe.
      Hahaha ja ik vroeg me af wat we vanavond moeten eten maar alles is me te veel. Dat wil toch wel wat zeggen he, hihi ;-). Heb je vrij nu of ga je zo meteen werken? *geeft dikke smak terug* XXX

  12. Bettina zegt:

    ik roerbak de aardappeltjes met verse groente/ui etc nog wel met wat kipfilet als een soort van roerbak aardappelschotel wat ik over heb van tweede kerstdag ;-)) Mss komt er nog wat werk, hopelijk niet eigenlijk hihi lekker wat rommelen nu ;-) XXX

    • Oeh lekker, dat is een hele goeie. Marc zei al iets met de eieren te doen en brood. Ben ik helemaal voor :D.
      Ja, dat zou wel eens heel lekker zijn he, met de knullen iets leuks doen ofzo. Of zijn ze bij vriendjes? XXX

  13. Ik zeg maar even niets totdat ik bij de opticien ben geweest, kortom wordt vervolgd *grijns*

  14. hartelijkehothulk zegt:

    Ik had op Ehhmm gedrukt.
    Die leek het meest op jou.
    Wist niet wie Marlies Dekkers was?
    Ben er intussen achter gekomen.
    Kan ik meteen mijn antwoord er op geven.
    HHH HAAT BEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS!
    Dat geklooi met die haakjes!

  15. rietepietz zegt:

    Ik dacht dat er geen jarretelles meer bestonden …maken ze daar tegenwoordig de BH aan vast ?

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

