Nieuwjaarsgroet van Emmelinda

Neenee, hier geen oplossing. Zelluf doen hoor, ghehehe

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Afbeelding | Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2013. Bookmark de permalink .

65 reacties op Nieuwjaarsgroet van Emmelinda

  1. Gelukkig Nieuwjaar Kakje XXX

  2. Alle beste wensen meissie, voor jou en ieder die je lief is. xxx

  3. Ans zegt:

    Dat wens ik jou ook!!!!
    En Dikkie Dik = ik….. ja, dat klopt, dat ben ik al jaaaaren!

  4. Spiderwoman zegt:

    Voor jou lieffie en alle medelezers: maak er een dagdroomvol en nachtmerrievrij 2013 van!!! <3!!!!!!!!!!!!!!!

  5. J@n. zegt:

    Een heel gelukkig nieuw jaar Ems!
    Met een virtuele smakker van mij!

  6. Spinnetje zegt:

    Gelukkig Nieuwjaar!!! (en natuurlijk ook voor alle lezers :) )

  7. Dat 2013 je maar maar brengen wat 2012 achterliet in combinatie met alle Liefde, Geluk en Gezondheid wensen wij vanaf hier jou en de jouwen van harte toe! -x-

    • Oeh, dat is een mooie. Ik ben -geloof ik- een beetje uitgeput wat orginele wensen betreft maar als ik je het állermooiste toewens voor dit nieuwe jaar meen ik dat helemaal. Dank je wel Melody, dat wensen wij jou en de jouwen natuurlijk óók toe! X

  8. V☺nnieb zegt:

    Ik wens je een fijn, gezond en liefdevol 2013 toe
    Liefs -x-

  9. kakeltje zegt:

    De aller, ALLERbeste wensen en veel warmte en liefde voor 2013.
    En dat we maar veel om je logjes mogen lachen :-)

    • Dank je wel Kakeltje, dat is lief. Ik wens jou ook nog een keer het aller-aller-allerbeste voor dit mooie nieuwe jaar.
      Dat is een goeie, van die logjes. Moet ik toch maar een keer mijn best gaan doen he :P hahaha ;-)

  10. minoesjka2 zegt:

    Ik wens jou en iedereen die je lief is ook een geweldig 2013.

  11. hartelijkehothulk zegt:

    De Jan ALlerbeste wensen voor 2013
    Mogen de dagen gezond voor je zijn?
    Mogen de dagen Liefdevol voor je zijn?
    Mogen de dagen gelukkig voor je zijn?
    Kortom, mogen de dagen HULKS voor je zijn?

  12. rietepietz zegt:

    Gaan we zó beginnen in het nieuwe jaar ? Tjonge , het was even hard werken maar ik ben eruit en wens jou mét man en meiden een “klaverbaadje” nieuwjaar !

    • Hahaha, ja. Minstens iedere dag een rebus. Verplicht. O zo. *giechelt*.
      Dank je wel Rietepietz *knaagt als konijn aan klaverblaadje*. Ik had jou en iedereen om je heen al de beste wensen gedaan maar ik doe dat gewoon nóg een keer. Bij deze ;-).

      • rietepietz zegt:

        Ja zo gaat dat , ik heb het er maar bij gezet in m’n logje dat het niet meer hoeft , want volgens mij heb ik ondertussen iedereen al 3 keer nieuwjaar gewenst ;-)
        Ik trek dus voortaan maar een uurtje uit voor jou logjes als dat een dagelijkse rebus wordt ,wel weer héél origineel gedaan * geeft schouderklopje *

        • Hahaha ja da’s een goeie want ik ben ook de tel kwijt onderhand maar ja rekenen is sowieso niet mijn sterkste kant. Ook niet in 2013 hahaha.
          Goed plan, een uurtje is in het begin misschien wel verstandig. Natuurlijk went het en ben ik op den duur niet erg vindingrijk meer dus worden het vast veel dezelfde plaatjes. Rebust een heeeeeel stuk makkelijker denk ik hahaha. Dank je wel *glundert*,

  13. Houd je er wel rekening dat het vandaag 1 januari is en ik dan niet op sterkst ben met rebussen etc. Maar nee hoor jij zet ons gelijk aan het werk.
    Uiteraard ook voor jullie de beste wensen voor 2013 en laten we er weer een waanzinnig leuk en gezond jaar van maken.

  14. Dat hadden we nog niet toegewenst. Happy New Year Feelings. Dat elke dag voor jou weer een feest mag zijn. We blijven je volgen, ook in 2013. Groetjes Mara

  15. HansDeZwans zegt:

    Ook vanuit Belgenland de beste wensen.

  16. Plato zegt:

    Emmelinda, voor jou en je schoonmakende echtgenoot en kinderen: ook een fijn 2013 gewenst.
    Geniet er van!!!!!! ¿¿¿¿Zijn dat genoeg uitroeptekens???? Je bent gewaarschuwd.

    • *zet emmertje sop even neer* Dank je wel, Plato, voor jou en de jouwen ook de beste wensen!
      Hahaha nou vooruit, ik mag een gegeven paard niet in de bek kijken he? Dat zijn er wel genoeg voor een poosje ;-)

  17. Bettina zegt:

    Wat origineel gedaan meis! Kunnen we wel aan jou overlaten, en je blogje is ook weer mooi! XXXX

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

