EHBO

Terwijl we naar huis lopen zien we een auto met belachelijk hoge snelheid het kruispunt op sjezen waarop het overige verkeer druk begint te toeteren.

Marc: “Goh, had ik nog bijna EHBO kunnen gaan toepassen”.
Even denkt hij na en zegt:”Dan hoop ik maar dat het geen Marokkaan is. Stel je voor hij heeft net een schaap geslacht…..

…dan krijg ik misschien nog een geslachtsziekte!”

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2012. Bookmark de permalink .

40 reacties op EHBO

  1. Je moet het omdraaien, stel voor Marc zou varkensvlees gegeten hebben……heeft die ook nog een aanklacht aan de broek voor on reinvlees ;-)

    Pee es :alle gekheid op een stokje, ik ben blij dat niks gebeurd is

    • Hahaha ja tsjongejonge, je moet ook overal aan denken he? ;-).

      Nou en of. Ongelooflijk trouwens want die ging me toch schandalig hard en onbeschoft het kruispunt over. Rakelings langs andere auto’s. Maar goed, ze kunnen het navertellen ;-)

  2. Gnagna,

    OT – ik zag dat je HHh te hulp was geschoten met je kalasnikoffi. Goed gedaan Sis!xxx

  3. epie zegt:

    fout t ging niet om een schaap maar om een geit
    en die werd dus niet geslacht

  4. hartelijkehothulk zegt:

    Marcaan?

  5. J@n. zegt:

    De Marokkaanse schaapenkolder misschien?

  6. Zou je ook halal ehbo-ers hebben :-)

  7. Nicky zegt:

    Hoe zat dat nou met dat gegeven schaap dat je niet in de bek mocht kijken?
    Oh nee, wacht. Dat was een paard.

  8. Hij is geweldig en wat zal dat Marokaantje zich op zijn p*k getrapt voelen als hij dit leest ;-)
    OT: op laatste blog foto’s van onze kleindochter Roos. We zijn er maar wat blij mee.
    Vanaf de luchthaven Schiphol ga ik je groeten. 06.55 uur vertrekt onze machine naar Málaga.
    Saludos de Albert

  9. rietepietz zegt:

    Stel je voor hij blijft zo krankzinnig rijden ,dan kan hij nog héél wat onschuldige schaapjes “slachten” in het verkeer!

  10. platoonline zegt:

    Tjongejonge… ik kom niet meer bij.

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

