Klikkerdeklikkkk

Toe maar, klikken. Mag wel. Is gratis *knikt*

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Afbeelding | Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2013. Bookmark de permalink .

45 reacties op Klikkerdeklikkkk

  1. Spiderwoman zegt:

    Hahahaha.
    Wist je, dat ik een aliën was? *grinnik*

  2. J@n. zegt:

    Maak van rood een negatief, dan is het groen.
    Misschien is het Kruidvat gewoon negatief…….

  3. Ans zegt:

    Hahaha, ik vind dat ook zo wonderlijk. Laatst zeiden ze op tv dat groene auto’s minder zuinig zijn. Dat vond ik ook gek en pas toen ze verder gingen begreep ik het!

  4. Oe oppassen Kruidvat doet brainwashen, als je het lang genoeg leest geloof je het nog :- D

  5. rietepietz zegt:

    IKEA kan er óók wat van zag ik van de week .Staat bij de kassa;
    Vind je de gele tas fijn? koop hier de blauwe tas !

  6. Ha Sis, je weet ze wel te vinden he? Groetjesss xxx

  7. Duidelijk zwaar kleurenblind, stomme reclame eigenlijk he. Zouden wij als reclamemakers nooit gedaan hebben :-) Off topic, morgen mooi stukje keiharde blues op mijn site, als je van blues houdt natuurlijk :-)

  8. Ja zeker! En die van dat ‘groene’ (vinkje) hoort er ook bij!

  9. platoonline zegt:

    Het enige wat je met enige zekerheid kan zeggen over Kruidvat is dat ze goedkoop zijn. Maar of ze werkelijk groen produceren: ik betwijfel het ten zeerste. Zelfs die zak vind ik ongeloofwaardig. Maar misschien ben ik zelf wel een groentje.

  10. hartelijkehothulk zegt:

    Daarom valt de tas op.
    Slimme kruidvatkruidnootjesverkopers zijn dat.

    Ow ja, ik had op Ehhmmm geklikt
    Die vond ik het leukste van de drie

  11. kakeltje zegt:

    SInds kort hebben ze ook groen strooizout. Waaraan je het kunt herkennen? Een keer raden ;-)

  12. off topic klonk echt lekker he. Jullie ondertussen ook al ingesneeuwd :-)

  13. tagrijn zegt:

    Als je niet weet hoe je er een eind aan moet maken is euthanasie ook een oplossing. Maar probeer iets anders. Want we zullen je missen…

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

