Verrassing!

Vanmorgen had ik het weer. En ik wist ook al wat.
Hahaha…ik zie jullie al met de wenkbrauwen fronzen hahaha…
Ik had zin om iets leuks te kopen. Niet voor mezelf maar voor de kids. Niet dat ze nou verlegen zitten om speelgoed of kleding. Integendeel, alle kasten puilen hier uit. Ik zou er bijna beter aan doen om ons eens te verwennen met een extra speelgoedkast hahaha.
Toevallig zaten de meiden net te spelen met datgene waarvan ik een uitbreidingsset had willen kopen. Ze spelen er heel graag mee dus dat geld is goed besteed geweest.

We moesten naar de bieb en omdat die in het centrum ligt, liepen we ook even naar V&D. Was een tip van Michelle. Die wist wel dat ik iets wilde kopen maar ze wist nog niet wat. Ze bleef me ondervragen maar ik liet het lekker niet los. Verrassing blijft verrassing. Nou ja…deze keer dan hahaha. Bart Smit kwamen we het eerst voorbij maar die hadden het niet. Dacht ik wel. Dan naar V&D. Ze hadden alle afdelingen omgegooid. Wat een zooitje zeg! Als het speelgoed er nog maar was??
En dat was er. Hetgeen ik wilde kopen was er ook nog. Wat een wonder. Al het andere daarvan was weg. Alleen die dozen nog. Kan me er ook iets bij voorstellen want het kost een aardige duit. Er hing een bordje waarop stond dat er tot 50% korting vanaf ging. Maar op de doos zat een rode sticker met een lager prijsje dan het orgineel. Dus we gingen er vanuit dat ze braaf alles omgestickerd hadden. Mooi, dat scheelt al een euro of 10!
Snel naar de kassa en wow…tot mijn grote verbazing gaf de kassa een ander bedrag aan. Nou eens in mijn voordeel hihi. Want de helft ging er ook nog eens af. Dat is nog eens mazzel hebben zeg! Echt weer iets voor mij, koopjesjager!
De kids zijn blij dat ik dat voor ze gekocht had en ik ben blij met die vette korting. Ik kon er gewoon niet over uit.
De enige die er op een gegeven moment niet meer zo blij mee was, was Marc.

Die moest namelijk de hele tijd aanhoren van mij hoe geweldig die onverwachte meevaller wel was hahaha;):P

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2012. Bookmark de permalink .

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

