Tandartsafspraakjes

Vandaag ben ik heel braaf geweest. Ik moest namelijk naar de tandarts. Ik geef meteen toe; ik ga niet graag. Bang ben ik niet meer sinds een paar jaar maar het is ook geen pure blijdschap wanneer ik opbel om een afspraakje. Nee ik weet wel leukere dingen om te doen. Na een afspraak heb ik er ook een handje van om de afspraak een paar dagen van te voren af te zeggen. Gewoon vanwege de zenuwen. En ooo wat is het heerlijk dat ie nooit diezelfde week nog kan. Meestal drie weken later ben ik pas aan de beurt. Drie weken uitstel! Wat heerlijk.
Ik weet heel goed dat ik mezelf voor de gek hou op die manier. In die drie weken denk ik iedere keer aan het naderende afspraakje. Het komt wel eens voor dat ik alsnog de boel verschuif. Dus heb ik extra vrij.
Deze keer heb ik het anders aangepakt. Nou ja, niet meteen trots op mij zijn hoor. Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik vorige week gebeld heb om het af te zeggen. Ik had de griep. En dat was geen smoes hihi. Maar ik kreeg het bandje te horen, dat de praktijk niet open was.
Vandaag ben ik gewoon gegaan. Heel braaf. Hij moest boren maar was zo klaar. Ik ben blij dat ik gegaan ben. Je kunt er maar vanaf zijn he? Nu hoef ik niet over drie weken nog eens te gaan…

Nou heb ik een HALF jaar vrij!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2012. Bookmark de permalink .

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

