Sleutelhanger

Ik kan moeilijk iets weggooien. Zeker als datgene eigenlijk nog niet kapot is. Neem nou mijn sleutelbos (nou ja, laat die maar hier hahaha). Er zit al meer dan 15 jaar een hangertje aan. Totaal versleten natuurlijk en dat kreng hangt altijd in de weg bij het deurenopenen. En tja, daar is die sleutelbos toch voor he? Maar nee, geen haar op mijn hoofd die er aan dacht om die hanger te vervangen. (En ik heb toch haar genoeg!). Ik heb wel in de stad gekeken bij de hebbedingetjes. Sleutelhangers vind ik altijd leuk. Ook mijn meiden hebben er een paar. En die hebben nog niet eens een sleutel!
Tot gisteren. Er viel een boekje in de bus en daar zat een leuke sleutelhanger bij. Ik zou die nooit zelf uitgezocht hebben maar ach, hij kon er mee door.
Ik besloot dat het eigenlijk toch echt tijd was om de boel te vervangen. Dus ik aan de slag.
Het werkt nu ook zo super…de deur openen zonder eerst de boel in de juiste houding te friemelen. Had ik dat maar eerder gedaan! Pffff.

Ben alleen bang dat ik nou met een boog om de rekken met sleutelhangers moet lopen!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2012. Bookmark de permalink .

0 reacties op Sleutelhanger

  1. ellen zegt:

    hallo ik wil wel een paar tips geven hoe je hele mooie sleutelhangers kan maken
    ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ hih

    groetjes ellen

  2. Emmelinda zegt:

    Hihi ik ben bang dat ik dan eerst kastruimte moet gaan reserveren. Mijn odchters hebben nu ook van die scoobiedoe-touwtjes waar je sleutelhangers mee kunt maken hahaha… ๐Ÿ˜›

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

