Eigenwijs

Soms ben ik een stuk eigenwijs. Dan denk ik dat ik het allemaal zelf wel kan en niemand ervoor nodig heb. Meestal is dat ook zo. Neem nou de boodschappen. We hebben een auto en Marc wil best mee naar de winkel rijden om ‘m vol te gooien met boodschappen. Maar nee, vandaag ging ik weer als vanouds op de fiets. Doe ik al jaren, alleen ben ik nu gewend aan de hoeveelheid boodschappen die je mee met de auto kunt nemen. Valt dus vies tegen als je weer bij je fiets terugkomt. Hoe krijg je DAT allemaal weer mee???
Ik krijg het wel voor elkaar hoor. No problemo.
Vanmorgen ook. Ik had braaf mijn boodschappen gedaan, alles op de fiets gekregen en een straat bij ons huis vandaag voelde ik iets achter me. Ik dacht dat de zak boodschappen van de fiets dreigde af te vallen. Dus ik draai me om en meteen begint die fietsmand aan het stuur vervelend te doen. Terwijl ik beide dingen probeer tegen te houden onder het fietsen, wil de fiets eigenlijk alleen nog maar staken. Hoe het gekomen is weet ik niet, het stuur ging de verkeerde kant op. Vraag me ook niet hoe ik de fiets tegen heb kunnen houden want dat weet ik ook niet. Wat ik wel weet is dat ik het voelde aan mijn been. Die hield dat hele gewicht tegen natuurlijk. Ik ben niet gevallen, de fiets ook niet en de boodschappen op een bakje aardbeien na.
Ik voelde dat mijn pols ook een klap opgelopen had en ook die plek op mijn been begon echt te branden.

Zo typisch voor mij dat ik me zorgen maakte om die aardbeien voor Steffie….die vind ze zo lekker!

Dat ik bijna tegen de vlakte was gegaan met alle boodschappen om me heen gedrappeerd was ik alweer vergeten…

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2012. Bookmark de permalink .

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

