Koken…

Al zeg ik het zelf…ik kan best goed koken. Alleen is de zin om te koken wel verdwenen door mijn aapjes die om de haverklap mopperen over hetgeen er nou weer op tafel verschijnt. En ik maak het ze heus niet het leven zuur door dingen tevoorschijn te toveren dat meer op kindermishandeling lijkt dan op eten. Sterker nog…aan de portie voor de meiden wordt ook aandacht besteed.
Wanneer Marc thuiskomt en vraagt of ik al weet wat we gaan eten veer ik op. Want die vraag betekent meestal iets lekkers buiten de deur.
In de vakantie is het meer gemakkelijk en maak ik er een potje van. Sterker nog…we halen het potje wel buiten de deur hahaha.

Deze week was hier dus vakantie. We hebben de horeca goed op weg geholpen deze week. Hmmm…het is allemaal ook zo lekker he? Zelfs frietjes smaken lekkerder buiten de deur.
Toch, en daarin ben ik de enige in dit gezin, begon ik naar iets gezonds te snakken.
Een lekker stukkie vlees met lekkere puree en groenten.

Dat heb ik dus vanavond op tafel getoverd en mmm wat heb ik heerlijk gegeten. Het voelt ook zo heerlijk gezond hihi. Geen vette hap deze keer. Wat ben ik weer braaf!

Er is alleen 1 groot nadeel; het lijkt wel alsof zulke maaltijden meteen verteren??? Ik heb me toch een ongelooflijke honger!

Ik zou eigenlijk best een vette fricandel speciaal lusten….:P;)

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2004. Bookmark de permalink .

0 reacties op Koken…

  1. Emmelinda zegt:

    Graag gedaan 😉

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

