Heerlijk zonnetje

Ook al was het vandaag fris, het zonnetje deed toch ongelooflijk haar best om iedereen uit huis te krijgen.
Deze middag is het haar met mij ook gelukt. Ik heb mijn skeelers aangetrokken en heb een route uitgestippeld. Er ligt hier en daar nog een plakkaat sneeuw vastgekoekt dus dat is best link.
Het was te merken dat het lang geleden was dat ik op die wieltjes gebalanceerd heb…het ging eerst weer langs de muur af en daarna van paal naar paal.
Maar om de hoek had ik de slag alweer te pakken. Het zal heus niet gracieus zijn geweest…daar mis ik namelijk enkele hersencellen voor (jaaaa…en ook voor andere dingen hahaha), maar ik kwam vooruit. En hard ook nog. Ik heb heerlijk de buurt onveilig gemaakt en heb weer nieuwe stukken beskeelerd die ik eerst niet aandurfde.
De kou was heerlijk in mijn gezicht en op plaatsen waar de zon mij kon bereiken was het echt goed vertoeven.
Na 3 kwartier begon ik fouten te maken en voordat ik languit op mijn giecheltje zou gaan, ben ik huiswaarts gekeerd.
Heerlijk voldaan kroop ik weer bij mijn pc. En het allermafste komt nog.
Worden de meeste mensen moe van een uurtje sporten….

Ik word alleen maar actiever en actiever:?

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2012. Bookmark de permalink .

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

