’t was me weer wat!

Gisteren liep ik het schoolplein op, achter een gesluierde vrouw met twee agenten bij zich. Natuurlijk vraag je je meteen af wat er allemaal gaande is maar dat is het voordeel van al die mensen op het schoolplein..d’r is er altijd wel eentje die iets vanaf weet. Het zou een scheiding zijn waarbij een ruzie was ontstaan over de kinderen. Vader zou de kinderen willen ontvoeren.
Een andere moeder zei tegen mij dat ze een vader had zien weglopen met twee kinderen maar dat ze niet zeker wist of het ook wel die vader was. Ik twijfelde of ik me ermee moest bemoeien maar zei toch tegen haar dat ze dat misschien maar beter tegen die politie kon zeggen? Die stonden immers al zo lang te zoeken! Als het inderdaad die man was geweest, zo dacht ik, konden ze nog achter hem aan! Maar nee, zij vond dat niet en tja…ik kon haar moeilijk dwingen. Ik kon evenmin naar die agenten gaan en zeggen dat zij gezien had dat….

Met een ontevreden gevoel heb ik het zo gelaten. De vrouw liep met de agenten zonder kinderen het plein weer af. Zat me toch niet lekker. Thuis heb ik het er ook over gehad. Even kijken of ik goed gehandeld had.

Vanmorgen hoorde ik vertellen dat de kinderen terecht waren en dat die pa aangehouden is. oke, het kunnen geruchten zijn maar toch voelde ik even een zucht van opluchting.

Kun je nagaan…ik KEN ze niet eens!
Maar goed, ze zijn terecht. Kan ik weer verder gaan met nieuwe problemen van anderen mee naar huis te nemen;)

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2004. Bookmark de permalink .

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

