Heerlijk zo’n zon!

Jaaaaaaaaaaaaaaaaa…vandaag was het zover! Het was echt het gesprek van de dag! En dat terwijl ik nou eens niet het weerbericht gevolgd had! Moet ik toch eens vaker doen! Want het was fantastisch weer! 22 graden is het hier geworden.

Ik moest de kids van school gaan halen en het was gewoon even twijfelen wat ik aan zou doen. Mijn winterjas? Hmm, te warm. Mijn vest dan? Nee misschien te fris op de fiets. Het is uiteindelijk mijn jas geworden , die ik open liet hangen.
Ongelooflijk wat was dat lekker, dat zonnetje. Ja ik geef toe, ik heb hem (of haar?) flink gemist hoor.
Ik denk meer mensen want al ben ik blij met die zonnestraaltjes, ineens lijkt het net alsof iedereen er blij van gaat kijken!
Vanmiddag zat ik dus in de speeltuin, die eigenlijk niet eens officieel open was. De kids amuseerden zich en ik had tijdschriften meegenomen. Wat heerlijk zo met mijn giecheltje in de zon! Zo onwerkelijk ook, zo’n dagje zon tussendoor in maart!
Een lieveheersbeestje zat op mijn schoen te zonnen (die was vast levensmoe dat ze zomaar daar ging zitten hahaha).
Om 5 uur ben ik met de meiden weer naar huis gegaan. Ze waren zo dolgelukkig dat ze lekker hadden kunnen spelen in de speeltuin. Tja en dat voor computerkids!

Het is nu bijna 12 uur en de maan staat al een poosje aan de hemel. Toch voel ik de zon nog nagloeien op mijn toet.
Morgen hebben ze regen voorspeld. Dan is het weer gedaan met die heerlijke zon.

Tja eigen schuld..

Had ik maar niet naar het weersbericht moeten luisteren vanavond!;)

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2004. Bookmark de permalink .

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

