Dolfijn!

Gisteren zijn we naar het Dolfinarium gegaan. Het was wel even slikken bij de kassa maar goed, ik wist van tevoren al dat het duur was. We hebben eerst een stukkie rondgelopen. Omdat het nog maar even wachten was voor de dolfijnenshow, zijn we in de rij gaan staan. Het was er nog niet zo druk. Een minuutje later kwam er superveel mensen aanlopen. Hadden wij ff geluk! Eindelijk gingen dan de deuren open en konden we naar binnen. We hadden een mooi plekkie en de kinderen hadden ook goed zicht. Er waren voor de meiden nog twee plaatsen over. Ik dacht dat die voor die mensen waren die voor ons zaten. Maar nee. En ongelooflijk he…dan heb je je kinderen zo zitten dat ze zelf veel kunnen zien, komt er dan een boomlange vent voor hunnie zitten…aaargh. Hij keek ook niet op of om. Tja en hem nou op zijn rug te tikken? Hij deed niks verkeerd…er was gewoon plek en daar mocht ie zitten. Ik heb Michelle maar op schoot getrokken. Marc zei nog dat we wel een stoeltje op konden schuiven maar goed, dan zagen de kids achter mij niks meer (ja zo stom ben ik dan he). Lang tijd om erover na te denken had ik niet want de show begon al.
Wow wat was dat mooi! De tranen sprongen me in de ogen. Ik moest me echt inhouden anders had ik als een kind gaan zitten huilen. Ik weet ook niet wat het is maar het doet iets met je. Ineens begreep ik die verhalen van mensen die met dolfijnen willen gaan zwemmen of werken heel goed. Veel te snel naar mijn zin was het afgelopen terwijl ze daar toch 25 minuten aan de gang waren geweest!

Ja, het kost een flinke duit, maar het is echt de moeite waard.

Zelfs voor volwassenen is het DOL-FIJN!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2004. Bookmark de permalink .

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

