pompompom..op zoek naar een pompom

Steffie wil al een poos pompoms (ook wel bekend als ponpons). Dat zijn die dingen waar cheerleaders mee schudden bij het aanmoedigen (he nee, aan hun handen niet wat jij denkt haha).
Een vriendinnetje van haar had die dingen ook en ook al heb ik in een creatieve bui zelf een stel gemaakt, deze waren natuurlijk veel mooier!
Haar moeder vertelde me dat een speelgoedwinkel op het industrieterrein ze verkocht.
Ik besloot me die rit nog even te besparen want het was carnaval en dan zijn zulke dingen twee keer zo duur. Dan koop ik ze toch niet.

Vandaag was het lekker weer en toen de kids de school binnen gelopen waren, draaide ik de fiets en reed naar die winkel. Ik was er veel te vroeg dus ik liep er nog wat rond te snuffelen bij andere winkels. Eindelijk kon ik naar binnen om mijn meissie blij te maken. Ik al die rekken doorzoeken maar nee…ik zag ze niet.
Dan maar vragen bij de kassa.

“Nee”, zegt de kassiere:”Alleen met de carnaval”

Heb ik weer hoor! Weet ik ze goedkoop te vinden…zijn ze er pas volgend jaar weer!

Oke, dan ga ik ze zelf wel in Amerika halen

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2004. Bookmark de permalink .

0 reacties op pompompom..op zoek naar een pompom

  1. Jasper zegt:

    nooit geweten wat dat was joh… 😛

  2. Emmelinda zegt:

    Giechel…waar een weblog al niet goed voor is he;)

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

