Emo

Het is me wel een emo-week hoor.

Eerst zondag die dolfijnen waar ik gewoon om kon gaan zitten snotteren. Dat was al zo emotioneel.

Gisteren ging Mies voor de eerste keer op paardrijles. Daar zit dan je meissie op zo’n groot en zwaar dier. Wat lijkt ze dan ineens klein! Maar ze keek trots en ze genoot. Daar heeft ze dan ook al jaren op moeten wachten! Mama had weer een brok in d’r keel hoor.

Vandaag moest Mies afzwemmen voor haar Diploma A. We zijn met z’n allen gaan kijken, Stef had vrij en Marc had vrij genomen. Natuurlijk was Mies geslaagd, ze hebben immers al twee keer proef gezwommen en dat ben je min of meer geslaagd. Mies gaf amper een krimp maar mams zat daar alweer met die brok in de keel.

Het is maar goed dat ik niet al die tranen heb laten lopen…

Dan had Mies met d’r Topografie een rivier extra moeten leren!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2004. Bookmark de permalink .

0 reacties op Emo

  1. Fran & Mick zegt:

    Ohhh wat staat mij allemaal nog te wachten 😀

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

