En Bedankt!

Het paard waarop Michelle een uur mag hobbelen heet Candy. Mies is nu al helemaal dol op die naam en een heleboel knuffels om haar heen hebben een naamsverandering ondergaan.

Omdat ik niet wist of ik foto’s mocht maken heb ik het fototoestel niet meegenomen. Toch vond ik dat wel zielig. Nu kon Mies nog niet aan opa laten zien hoe “haar” paardje er uit ziet.
Ineens wist ik het..misschien had die manege wel een website? Dus even google raadplegen en jawel hoor…compleet met foto! Even kijken wat er nog meer bij stond geschreven over Candy.
Eh…tja..dat was wat minder.
Lees en huiver met mij mee:

Candy is eerst een eigen pony geweest. Hierdoor is hij nogal eigenwijs en heeft hij de nodige streken meegekregen. Maar nu wordt hij steeds braver…Als je Candy voor tegenhoudt en achter bijdrijft of aantikt met een zweepje heb je grote kans dat hij gaat bokken

En bedankt…ik hoef zeker niet uit te leggen dat ik volgende week iets minder rustig zit toe te kijken he?

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2004. Bookmark de permalink .

0 reacties op En Bedankt!

  1. Fran & Mick zegt:

    Ojee, dat komt me bekend voor 😕 Maar zolang Michelle zich zeker en prettig voelt moet je er vertrouwen in hebben.. Ik had ook zo’n lievelingspony, en het is allemaal goed gegaan.

    Ik dacht een tijdje geleden ook weer eens gezellig op een paard te gaan rijden…nou voor mij is het klaar hoor!! Ik kwam ten eerste het paard niet op (wat een conditie) en daarna ging het beste beest zijn eigen gang 😕 ik had er helemaal geen lol meer in … Maar mooie herinneringen aan vroeger!

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

