Money, money, money

Zoals ik vertelde zit Michelle op paardrijden. Vanwege de eerste keer heb ik nog niet mijn portemonnee opengerukt om een gepaste outfit te kopen. Eerst maar eens kijken of ze het leuk vond, dan kon dat altijd nog.
Maar goed, wat ik gevreesd had werd werkelijkheid…ze vond het leuk. Dus moest mijn spaarpot eraan geloven. Allemachtig wat is dat duur. Koop ik normaal mijn kleren in de uitverkoop en speur stad en land af naar koopjes, smijt ik daar de flappen zo op de toonbank omdat dochterlief natuurlijk het allerbeste en allerveiligste verdient.

Nou is mijn portemewattes toch goed leeg. Als ik erin roep hoor ik een echo.

Het wordt de hoogste tijd dat Gaston van de postcodeloterij eens bij me aanbelt!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2004. Bookmark de permalink .

0 reacties op Money, money, money

  1. Fran & Mick zegt:

    Nou anders hier wel hi hi

    Maar goed, je dochter heeft een leuke hobby erbij en wie weet schopt ze het er nog ver mee en verdient ze straks bakken met geld…kan ze nog iets voor haar mams kopen LOL

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

