Zipzip

Ik heb er mijn hele puberperiode geen last van gehad. En nu? Nu duiken ze op binnen een week. Ze schieten als paddestoelen uit de grond. Maar dan op mijn gezicht. Vaag hoor.
Eerst was het kwart over. Verscheen er een joekel van een puist op mijn rechterwang. Drie dagen later rektte mijn huid op en zat er ineens eentje op half. Dus op mijn kin. De brutaliteit! Kwart over vervaagt al een beetje. En nu is het al kwart voor. Juist! Een joekel op mijn linkerwang! Ik denk dat ik er met mijn jatjes maar vanaf blijf. Van de rest van mijn gezicht ook. Want ook al is half aan het vervagen…zul je zien dat zo meteen de klok slaat op twaalf! Daar ook een mega-drukknop!

En weet je wat dat betekent?
Dat de TIJD is aangebroken om toch nog eens lekker te kunnen puberen:P

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2004. Bookmark de permalink .

0 reacties op Zipzip

  1. Jasper zegt:

    Volgens mij hangt er iets in de lucht of zo… πŸ˜•

  2. Fran & Mick zegt:

    Tja als de tijd rijp is, zijn de pukkels het ook wahahahaha πŸ˜‰

  3. Malboontje zegt:

    Weet je zeker dat het geen waterpokken zijn……. πŸ˜›

  4. Emmelinda zegt:

    Whaahaa nee het jeukt niet πŸ˜‰

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

