Schijtlijster

Deze week moest ik ergens naar toe. Omdat het zo regende en ik op de fiets moest, trok ik mijn regenpak maar weer aan om er niet natgeregend te verschijnen. Het nadeel van regenpakken is dat ze niet alleen van de buitenkant nat worden maar ook van binnen. Van het zweten dus!
Ik had mijn deo meegenomen en ik besloot die te gebruiken op de wc daar.

Ik had geluk, daar aangekomen bleek dat iedereen nog stond te roken buiten. Dus kon ik mijn regenpak uittrekken en naar mijn tas lopen. Terwijl ik me richting wc wil begeven, loopt er een mede-cursist voor me de wc op. Grrr zul je altijd zien. Maar goed, dan wacht ik toch even?
Maar dat even duurde best lang en o jee, ik begon ‘m toch wel te knijpen. Want even wat vocht lozen duurt toch niet zo lang?!?

De wc wordt doorgetrokken en cursist komt terug.
Ik pak mijn tas en ga die richting op en verwacht het ergste. Nou dat is niks teveel gezegd hoor want pfff de deur deed ik open en een dikke haag van een poeplucht kwam me tegenmoet.
Shit (ha toepasselijk!) dat had ik weer. Gelukkig was iedereen nog weg. Ff snel die deo en dan wegwezen. Zo gezegd zo gedaan. Moest ook wel snel want anders had ik van mijn stokje gegaan. Allemachtig…was die ff inwendig aan het rotten!

Snel ging ik weer naar mijn plekkie, voordat iemand me maar van die plee af zag komen. Want dat zouden ze natuurlijk denken dat ik dat daar gedropt had en ontkennen staat ook zo stom. Ook al heb je gelijk.

Net op tijd was ik terug. De anderen liepen binnen en ik zat al op mijn plekkie.

Operatie Deo was geslaagd!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2004. Bookmark de permalink .

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

