Huh?

Het komt minstens een keer per week voor en hoe het kan weet ik ook niet. Ik weet ook dat het weer zover was als het al gebeurd is. Iedere keer sta ik er weer van te kijken.

Het is heel maf maar ik zal een voorbeeld noemen. Heb ik aan een voorval zitten denken waarin een bekende meespeelde…dan gaat die dag nog de telefoon en belt die persoon me op. Ook al heb ik die al jaren niet gesproken. Ik heb het niet alleen met personen maar ook met dingen of gebeurtenissen.

Onverklaarbaar is het gewoon. Net alsof het leven een boek is waarvan ik al een hoofdstuk verder ben met lezen. Misschien is het ook wel zo dat het leven bestaat uit een reeks handelingen die om ze zoveel tijd herhaald worden en dat ik daar onbewust bewust van ben? Of is het gewoon omdat er een bepaalde logica voor is? Dat je na gebeurtenis A gerust kunt wachten op gevolg B? Maar ja hoe verklaar ik dan dat “X” belt terwijl die al eeuwen van de aardbodem verdwenen leek?

Ach ja maakt ook allemaal niet uit, het is ook wel weer heel erg grappig, die “toevalligheden”. Het enige dat ik er jammer aan vind is wel het feit dat het niet te manipuleren valt. Ik kan niet aan iets denken zodat het daarna vanzelf zal gebeuren. Anders wist wel waar ik eens aan zou denken…

…aan zo’n glimmende gouden postcodeloterijenvelop!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2004. Bookmark de permalink .

0 reacties op Huh?

  1. Fran & Mick zegt:

    Ik heb heel vaak het gevoel dat ik iets al zo beleefd hebt!
    deja vu noemen ze dat toch?!
    Net of je het in een vorig leven al hebt meegemaakt of over gedroomt hebt..

    Ik zou het ook wel weten hi hi
    (Robbie Williams naakt op mijn bed -grinnik-)

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

