Het wc-rol-raadsel

Bij de eerste ruk aan het rolletje dat ik net zelf opgehangen had, zag ik het al. Er bungelde een reepje wc-papier aan de rest van het papier. Ik bestudeerde het vluchtig en zag dat het een derde laag was doch niet even groot als de lagen die erbovenop zaten.
Ik rolde de rol wat af maar warempel het bleef.

Omdat ik nog een lange zit voor de boeg had, zat ik wat te mijmeren over die rol. Dat het eigenlijk nu pas opvalt dat je altijd een “gave” rol hebt en dat er vast miljoenen rollen wc-papier van de fabrieksband rollen.
Ik vroeg me af hoe lang dit “foutje” zou blijven maar het ging me toch te ver om de hele rol af te rollen en te kijken. Ik ben er toe in staat hoor, maar dat oprollen is zo vervelend. Dat krijg je nooit in de oude staat terug. Tenminste…niet snel.

Daarom heb ik Marc ook ingelicht over mijn experiment. Hij moet nu ook opletten dat ie het laatste velletje niet zomaar zonder nadenken van het bruine rolletje trok.
Hij moest lachen. Echt weer iets voor mij. Gelukkig dat hij er nooit de sch**t van krijgt!

Of juist wel…dan zie ik het eind van het rolletje eerder!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2004. Bookmark de permalink .

0 reacties op Het wc-rol-raadsel

  1. Fran & Mick zegt:

    ha ha ha ha ha Gekkie 😀

  2. siepie zegt:

    en?
    hoe is het afgelopen?

  3. Emmelinda zegt:

    Hihi leuk dat je dat vraagt! Ik had de eer om het laatste velletje van de rol te mogen rukken en ik verbaasde me om het feit dat ineens die slinger vastzat aan de rest van het papier maar omgevouwen zat…niet echt een logisch vervolg hihi;)

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

