Muis pikt een graantje mee

Muis pikt een graantje mee

In onze tuin groeit alles naar wens. Soms zelfs ietsjes te hard. Behalve ons gras. Op de een of andere manier snappen die duizenden miniplantjes niet wat de bedoeling is. Het blijft een zorgenkindje waarbij bemesten en verticuteren lang niet genoeg is. Daarom koop ik ieder jaar een pak graszaad en zaai het tekort aan gras gewoon weer bij.

Vandaag was ik dus de schuur ingelopen om zo’n kale plek in te zaaien.
Dat iemand andere bedoelingen met mijn pak graszaad had was al snel te zien. Wat een zooitje had onze schuurmuis ervan gemaakt! Had zeker een flink feestje gehad of was bezig met een cursus achitectuur!

Dat ie het gras liever groener ziet bij de buren is nu wel duidelijk!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2004. Bookmark de permalink .

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

