De ochtendstond heeft goud in de mond!

Vanmorgen had ik na het uitsoppen van de huiskamer snel de was opgehangen. Ik heb een hekel aan het huishouden maar ja het moet dus ik was zo trots op mezelf want het was nog geen 8 uur en dan al zo vlijtig.

Zo klop ik een broek uit om op te hangen en stoot daarbij een flesje van een plank. Ik zag al snel wat het was…een flesje glittergel. Nou was dat ff boffen…dat viel natuurlijk helemaal stuk op de grond. Het lag daar te schitteren in het licht. Dan maar extra poetsen want Marc heeft zo’n hekel aan die glitter. Vooral als ie naar een belangrijke vergadering moet en het blijkt dat er glitters op zijn gezicht zitten.
Mijn poetsdoek en mijn handen zaten helemaal onder de glitters.

Hoezo het huishouden is geen glitter en glamour?

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2004. Bookmark de permalink .

0 reacties op De ochtendstond heeft goud in de mond!

  1. Fran & Mick zegt:

    Heeft Marc even pech met 3 vrouwen in huis -grinnik-
    je was wel vroeg aan de schoonmaak! Ik moet nog steeds stofzuigen, maar Mick slaapt nu lekker dus nog even wachten.. verder heb ik alles weer aan kant in huis..heerlijk is dat!!

  2. Emmelinda zegt:

    Ja echt wel…en ook nog van die vrouwen met een glittertjes-tik hahaha;)

    Ik heb een hekel aan poetsen maar het is heerlijk als alles aan kant is. Dan voel ik me pas echt vrij om met de kids iets te gaan ondernemen;)

  3. rebecca zegt:

    ik hou ook niet van sommige dingen hoor van het huishoude ๐Ÿ˜€ maar goed het moet toch gebeuren he

  4. Emmelinda zegt:

    Ja klopt helemaal. Dus even flink door de zure appel heenbijten en het is weer achter de rug ๐Ÿ˜‰

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

