Zwemweer???

Ik kan er niks aan doen maar als het zulk lekker warm weer is als vandaag dan wil ik naar het strand. Naar de zee. Waarschijnlijk is het nog te fris aan de waterkant maar gewoon het idee he.
Ik zit in mijn achtertuin in de zon en mijmer over vorig jaar.

We gaan meestal met de trein richting zee omdat we dan geen file tegenkomen onderweg.
Niet dat het met de trein sneller is hoor…want onderweg wil wel eens “gewoon” een trein niet rijden.
Als we uiteindelijk toch bezweet in Den Haag aankomen moeten we nog een stukkie met de tram. Ik weet dat het einde nu in zicht is maar om dat einde als sardientjes in een blik te moeten beleven is toch minder. Enfin…we naderen de laatste straten en daar is dan bijna het Kurhaus. Ik weet wat daar achter ligt en ga op mijn tenen staan om hem als eerste te kunnen zien liggen.
De Burger King!
Ha nee…geintje. De zee natuurlijk. Als een blij kind wil ik uit de tram en de zee in. Maar ja dat willen al die andere badgasten ook. Eerst mijn kids in de gaten houden en samen lopen we in kindertempo, dus voor mij tergend langzaam, richting zee.

Als ik hem daar zie liggen krijg ik dat gevoel weer. Het is zoiets als dat spreekwoord: Eerst Rome zien en dan sterven. Al is dat zonde natuurlijk want dan heb je die hele rit voor niks gemaakt. Zwemmen moet ik. Zwemmen in die zee.

Volgens mij ben ik in een vorig leven zeemeermin geweest!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2012. Bookmark de permalink .

0 reacties op Zwemweer???

  1. Fran & Mick zegt:

    Ik vind het ook heerlijk om naar het strand te gaan, maar dan niet overdag in de snikhete zon naast al die mensen op een kluitje en maar zweten en zweten… (vandaar dat deze dame ook spier wit is LOL)
    Dan liever aan het einde van de dag, lekker genieten van de zonsondergang en ergens even wat eten & drinken ๐Ÿ˜€
    Met Mick zal het straks wel anders worden.. wij gaan meestal naar Egmond, gezellig met wat winkeltjes en veel terrasjes ๐Ÿ˜‰

  2. Emmelinda zegt:

    Weet je, ik ga graag naar de zee. Maar als het zo druk is vind ik het ook een nadeel hebben…de kids zijn dan zo hard schelpen aan het zoeken dat ze afdwalen. Oh verschrikkelijk is dat…je krijgt met zulke dagen echt een verslete nek van het opletten…anders ben je ze zo kwijt;)

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

