Tuinieren is een kunst…

Mijn buren hebben een bijzondere vorm van tuinieren. Je kunt ervan zeggen wat je wilt maar het is en blijft een kleurrijk geheel. Het groeit er ook met bergen. Niet te geloven, daar kan geen Pokon tegenop.

Ik weet dat je dat lapje grond zelf mag inrichten zodat je je er prettig in voelt.
Maar ik kan me niet voorstellen dat je tussen de honden-en kattendrollen op je terras prettig kunt vertoeven. Oke aan fauna geen gebrek. Het wemelt er natuurlijk van de vliegjes en ander soorten van het dierenrijk.

Enfin, mocht je soms ideetjes zoeken voor je eigen tuintje, kijk dan eens aandachtig naar de foto! Het is in ieder geval bijzonder orgineel. En je hoeft er geen jarenlange opleiding voor te volgen!

Misschien is het wel een tip voor Rob van Eigen huis in puin?

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2004. Bookmark de permalink .

0 reacties op Tuinieren is een kunst…

  1. Fran & Mick zegt:

    Echt Emm, Jij schrijft altijd van die Gave logs ๐Ÿ˜€ ik lig hier echt dubbel van het lachen!!
    Mooie tuin trouwens LOL

  2. Emmelinda zegt:

    Grinnik…dank je wel meissie…

    Ja echt jarenlange ervaring, die buren van mij. Dat kun je wel zien he;)

  3. Anke zegt:

    Pffff, ik mag hopen dat dit maar tijdelijk is! ๐Ÿ˜•
    Als ik zelf een tuintje zou hebben, zou ik het wel weten!! Woon zelf 2 hoog, maar ik weet zeker dat zelfs mijn balkonnetje er 100x beter uitziet! (Vandaag weer nieuw zomergoed geweest kopen ๐Ÿ˜› )

    Groetjes Anke

  4. Emmelinda zegt:

    Nope Anke…dat is niet tijdelijk…nou ja totdat ze in een vlaag alles opruimen en braaf weer beginnen met een nieuwe berg. In die 7 jaar dat ze hier wonen hebben we ieder jaar zo’n berg zien groeien!

    Ik zou het ook wel weten…en ik weet het ook hihi ๐Ÿ˜‰

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

