HupHup…eh…VoetbalCLUB

Vandaag was het weer zover.
Het was vandaag kinderpropmiddag. Een recordpoging “hoeveel kinderen kun je in een stadion proppen”. Want PSV had open dag voor de kids.

We hebben twee dochters maar op de een of andere manier zijn ze fan van een voetbalclub. Michelle is voor Feyenoord omdat Marc daar ook voor is (natuurlijk…al zegt ze van niet) en Stef is heel eigenwijs. Die trekt zich niks aan van het geplaag en is gewoon voor PSV. Is ook wel errug handig met een stadion in je voortuin moet ik zeggen! Ikzelf ben van geen enkele voetbalclub fan.

Maar vorig jaar moest Marc werken op de junior-dag (jaja) en ben ik met Steffie richting stadion gegaan. Mies moest wel mee want die kon ik nergens kwijt. Het was er ongelooflijk saai en zelfs de kids vonden er niet veel aan. Maar het kadootje aan het einde vond Steffie wel te gek.

Dit jaar schoof Stef dus enthousiast het clubblad onder mijn neus. Een kreun ontsnapte me en ik dacht:”Oh nee…niet weer he”….
Maar bij navraag bleek dat Stef er helemaal niet heen wilde. Dus schoof ik het boekje snel weer weg. Later deze week bleek dat ze toch wel wilde. Het vel rond mijn neus trok wit weg en een golf van zelfmedelijden diende zich aan…
Maar dat hoefde niet…ik hoefde de middag niet uit te zitten…ze wilde alleen het kadootje.

Dus rond half 4 gingen we richting stadion en terwijl iedereen naar buiten liep en een kadootje in ontvangst nam…liep ik met Stef naar binnen en sloot aan bij de rij. (Oke, ik heb stiekum een boel voorgekropen…soms mag dat
Een slappe bal en een zak sjips later stonden we weer buiten.

Daar ben ik dit jaar weer goed vanaf gekomen….

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2004. Bookmark de permalink .

0 reacties op HupHup…eh…VoetbalCLUB

  1. Fran & Mick zegt:

    Mijn vader is voor Feyenoord en mijn zwagertje voor Ajax.. dus mijn vader word hier altijd flink gepest LOL Mick heeft een Ajax pakje gekregen van mijn zwagertje echt leuk!!! Maar mijn vader wil hem dus meenemen naar die opendagen bij Feyenoord..ehhhh beetje verwarrend als hij dan zijn mooie tenue niet aan mag 😉 heheh

  2. Emmelinda zegt:

    Haha ja erg is dat he…vechten ze het via de kids uit:P:P hahaha.

    Mies mocht een keer met haar klas naar een wedstrijd hier in het psv-stadion. Was PSV tegen Feyenoord.

    Moesten we haar wel even goed voorbereiden dat ze niet moest juichen als Feyenoord een goal zou maken hahaha…maareh…ze hadden gewonnen…grinnik…was er maar eentje blij;)

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

