Game over????

Ik heb nog een SEGA-spelcomputer die je op de tv kunt aansluiten. Hij is al heel lang niet meer te koop en ook spelletjes zijn niet meer te krijgen.
Op rommelmarkten doen ze die wel eens van de hand voor een euro, terwijl die toentertijd vanaf 80 gulden te krijgen waren. Ook de spelcomputers willen ze wel eens verkopen tegen flinke prijzen waarbij je dan ook nog alle spellen moet kopen.
Daar ben ik nooit aan begonnen! De spelcomputer is immers nog goed!

Ons vorig konijn heeft de kabels van de Joy-stick doorgeknaagd en dat heb ik toentertijd weten te maken door de draadjes te spalken met cocktailprikkers (Ha! Dat verklaart dus waarom ik altijd zo’n honger krijg als ik zit te spelen) en plakband…vooral veeeeeeel plakband…maar nee, het werkt niet altijd fantastisch. Soms moet je toch aan het snoer draaien, rukken of kneden om nog enig contact te maken en tja…met die stroom erop vind ik dat toch niet zo’n lekker idee.

Vorige week, op koninginnedag, zagen we een SEGA-spelcomputer op de deken liggen. We liepen er eerst voorbij maar keerden toch terug.
Vragen kon altijd. Toch? Spelletjes hadden ze niet maar wel twee Joy-sticks ZONDER plakband.
Tot onze grote verbazing vroegen ze maar 2 euro.
Dus inpikken en wegwezen. (nou ja, eerst betalen hihi)
Zelfs al zou de spelcomputer niet werken en die personen zich een beroerte zouden lachen om die twee euro die ze verdiend hadden met een kapot spel…dan hadden wij lekker nog die gevallen!

Gisteren heb ik ze aangesloten. En ze doen het! Heerlijk om gewoon te kunnen spelen zonder capriolen te moeten uithalen met het snoer. Als je een knop indrukt…gebeurt er ook gewoon wat er eigenlijk ook zou moeten gebeuren!

Gelukkig staat het spel boven en hoeven we niet bang te zijn voor de tandjes van ons huidig konijn.
Die lust overigens alleen maar bank!

Dan moeten we volgende koninginnedag er maar op uit voor een bank!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2004. Bookmark de permalink .

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

