Geflipt???

Ik ben altijd dol geweest op flipperen. Als tiener ging ik samen met mijn broertje flipperen. Toen stonden ze ook nog bij de friettent. Dus was het niet voor een frietje dan hadden we wel een andere goede reden.

Nu heb ik een gameboy met een flipper-spelletje. Dagelijks speel ik een paar maal het spel. Het apparaat is nog net niet aan mijn hand vastgegroeid. En fanatiek ben ik!

Moet ik normaal lachen om die stuiptrekkingen van Marc als ie naar een voetbalwedstrijd kijkt en de spelers richting doel trappen.betrap ik me er nu zelf op zulke bewegingen te maken.

Vooral als de flippers net de bal niet tegen lijken te houden.
Dan sla ik zowat op tilt!

Zeg nou zelf…ben ik geflip(per)t of niet?

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2004. Bookmark de permalink .

0 reacties op Geflipt???

  1. Mick zegt:

    Dus ik noem je voortaan Flipper LOL

  2. Emmelinda zegt:

    Hihi goed idee;)

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

