Moederdag

Vandaag is het moederdag.
Eigenlijk heb ik een hekel aan die verplichte feestdagen. Als het eenmaal per jaar belicht moet worden en moeder dus in het zonnetje mag, dan hoeft het voor mij niet. (Al scheen de zon genoeg vandaag hihi)
Vanwege de blijde gezichtjes van de kids laat ik hen niet merken hoe ik over deze dag denk. Vooral omdat ze al weken van te voren ijverig bezig zijn geweest op school om iets voor me in elkaar te flansten. Iedere dag vertellen ze hoe het kadootje gevorderd is. En heel geheimzinnig moet het kadootje in mijn fietstas op weg naar huis.
Michelle was niet tevreden met het idee van de juf. Het was gewoon niet helemaal af volgens haar.

Terwijl we met z’n allen in de stad liepen zag ze ineens haar ideale moederdagkado.
Ze nam Marc in de arm en samen gingen ze de sieradenwinkel binnen.

Een hele week lang brandde het zakje in haar handen. Het liefst had ze het me meteen al gegeven. Ze kon haast niet meer wachten.
Ook toen we samen de stad in liepen begon ze toch hinten te geven waar ik niet verder op ging.

Vandaag mocht ze dan eindelijk haar kadootje geven. Als het aan haar had gelegen had ze het al om 6 uur op mijn bed overhandigd. Braaf heeft ze gewacht op het moment dat ik eindelijk wakker was. Ik hoefde niet eens zelf het zakje open te maken want dat duurde haar blijkbaar te lang. Een voor een kwam het goedje eruit en ze straalde zo ongelooflijk blij. Vooral omdat ik ze volgens haar zo goed kon gebruiken.

En nou willen jullie natuurlijk graag weten wat er in dat zakje zat he?
Nou mijn eigen knuffelstenen! Ja echt! Niet jaloers worden hoor! Het zijn dus 5 flinke stenen. Zelf gekocht door Mies met het geld van Marc!
Ik moest oppassen om niet in lachen uit te barsten want ja daar had ik natuurlijk mijn hele leven op zitten wachten op die knuffelstenen! Maar dat gezichtje van Mies weerhield me want ooo wat was die blij! Marc zat te gniffelen op de andere bank.

Wacht maar.
Wanneer is het ook weer vaderdag?

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2004. Bookmark de permalink .

0 reacties op Moederdag

  1. Fran & Mick zegt:

    Aaaaahhhh!! Wat onwijs lief ๐Ÿ˜‰

  2. Emmelinda zegt:

    Ja he? Nog even en dan krijg jij van Mick ook kadootjes! ๐Ÿ˜‰

  3. Fran & Mick zegt:

    Spannend!!! maarja het duurt nog ff ๐Ÿ˜‰

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

