K3

Het zal je ongetwijfeld opgevallen zijn maar er is een meidengroep die K3 heet. Het kan je eigenlijk onmogelijk ontgaan zijn want je wordt doodgegooid met merchandise van deze 3 meiden door Studio 100, of je moet een winterslaap van 5 jaar gehouden hebben!

Het is me opgevallen dat de kinderen echt voorkeuren hebben. Het is OF die blonde OF het is die Rode. In de winkel verkopen ze stoffen K3-poppen. Alle rood-en-blondharigen zijn al uitverkocht…en die zwarte ligt in de uitverkoopbak nadat die stapel een tijdje in de schappen heeft gelegen.

Hier thuis zie ik hetzelfde…ze willen geen lolly met een Kristel-wikkeltje en ook de koekjes blijven liggen terwijl die toch echt met aardbeismaak zijn!

Ik vind het een beetje lullig. Oke, ze mogen hun voorkeur hebben, natuurlijk, die heb ik immers zelf ook.
Maar stel je nou voor dat Kristel dat in de gaten krijgt? Is toch zielig? Ziet ze bergen zwartharige poppen in de bak liggen. Is toch niet eerlijk? Ze huppelt net zo hard als haar collegaatjes en ook haar rokjes zijn net zo fleurig als de andere twee rokjes. Het mag niet baten.

Ach ja, waarschijnlijk zal ze er geen traan om laten. Kristel is namelijk samen met Gert. Jawel..Gert van Samson. Acteur, zanger, presentator en vooral mede-oprichter van Studio 100. Juist ja…dat concern dat al die spullen jouw kant op stuurt…of je het nou wilt of niet.

Alleen zonde dat het hem niet gelukt is die zwartharige poppen te slijten.

Ach ja, misschien kan ie daar Samson blij mee maken

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2012. Bookmark de permalink .

0 reacties op K3

  1. Fran & Mick zegt:

    Het is vaak zo he ๐Ÿ˜‰ in de tijd dat ik take that fan was, waren dus vooral Mark en Robbie Favoriet..en ja, ik was Robbie gek ๐Ÿ˜‰

  2. Emmelinda zegt:

    Hihi dat scheelt…die is nog STEEDS te zien hahaha;)

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

