GS-emmetje;)

Ik zat in de speeltuin om me heen te kijken toen ik haar aan zag komen lopen.
Ik heb het over de moeder van een vriendinnetje van Steffie.
Ze liep langs me af en verontschuldigde zich voor het feit dat ze alleen ging zitten omdat ze wilde leren. Zo ging ze tegenover mij aan een tafeltje zitten en bezaaide de tafel met boeken en ander leergarnituur.
Niet dat er van leren veel kwam, haar dochter en een vriendinnetje kwamen steeds langs om dingen te vragen.

Ik keek het me eens aan en een ondeugend plannetje maakte zich van mij meester.
Mijn gsm werd uit de tas gehaald en ik zocht haar nummer.
Zo zag ik voor mijn neus hoe haar gsm ging, driftig op (verkeerde) knopjes gedrukt werd en haar verbaasde blik verscheen.
Ze kreeg in de gaten dat ik dat was en samen moesten we lachen.

Michelle voelde zich geroepen om zich te verontschuldigen voor zo’n moeder met de woorden:”Trek het je maar niet aan.”
Whaahaaaaa

Ja sollie Mies, had je maar een andere mams moeten uitzoeken!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2004. Bookmark de permalink .

0 reacties op GS-emmetje;)

  1. Fran & Mick zegt:

    Volgens mij ben jij vroeger een onwijze boef geweest bij je ouders ๐Ÿ˜‰ en nu nog vol kattekwaad LOL

  2. Emmelinda zegt:

    Wie? Ikke???? WELNEEEEE ๐Ÿ˜‰

    Grinnik…ik geloof dat je wel gelijk hebt haha. En het mooiste is dat Steffie precies die kant opgaat…dus ik krijg het nu allemaal terug… ๐Ÿ˜• ๐Ÿ˜›

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

