Tatu…tatu…

Zit ik daar heerlijk van de zon te genieten, word ik bruut uit mijn gedachten gehaald door een sirene.
Nee ik had niks gedaan. Het was de brandweer. En nog een. Gevolgd door een politiewagen.

De halve speeltuin stond op (en het was druk!) en waggelde langs mij af naar het hek om te gluren. Deze vorm van lopen was mooi om te zien.
Het ene logge lijf na het andere kwam voorbij. Niet eens in sneltempo, dat mij toch wel enigszins geboden leek. (Tja, ben je eindelijk op een goede gluurplek aangekomen, zou het toch sneu zijn dat je het schouwspel gemist had.)
Ondertussen was half spelend speeltuin zijn of haar moeder kwijt want het stoeltje dat net nog bezet was, was ineens akelig leeg.

Een minuut later kwam het waggelend volkje weer langs mijn stoeltje terug. Ik schoof mijn boekje even terzijde. Teleurgesteld riepen ze tegen elkaar dat er niks te zien was.

Niks te zien?
Ha! Ik zag zomaar een kudde ramptoeristen voorbij trekken!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2004. Bookmark de permalink .

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

