Stuk van een stuk!

Eens in de zoveel tijd overkomt het me.

Dan hoor ik een nieuwe hit op de radio en ben meteen in de ban van een stukje van het plaatje.

Zo ook nou dat nieuwe liedje van Britney Spears.
Ik ben niet zo dol op haar nummers maar er zit een bepaald riedeltje in haar plaatje dat zo nu en dan terugkomt. Kippevel krijg ik ervan, terwijl het zo ongelooflijk simpel is. Het is ook weg eer je er erg in hebt. Maar net lang genoeg om op te vallen.

Net heb ik het gedownload en inmiddels luister ik het stukje al voor de 4e keer af. Prachtig gewoon.
De rest van het plaatje ook trouwens…

Jammer dat Brit er de hele tijd doorheen zingt…

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2004. Bookmark de permalink .

0 reacties op Stuk van een stuk!

  1. Fran & Mick zegt:

    hi hi Gekkerd ๐Ÿ˜‰

  2. Emmelinda zegt:

    ๐Ÿ˜‰

  3. Sander zegt:

    En toch lijkt het riedeltje op een riedeltje uit een andere plaat waarvan ik natuurlijk de titel niet meer weet ๐Ÿ˜•

    *zucht* bedankt hoor… nu zit ik mijn hersenen weer de hele tijd te pijnigen ๐Ÿ˜‰

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

