Bekijk het maar!

Net liep ik in de stad. Het viel me op dat er zo nu en dan iemand naar me keek.
Wat was dat nou? Ach nee, waarom kijken ze nou naar mij?

Had ik soms een knoopje van mijn bloes te veel open? Nee dat kan niet, mijn jas had ik aan. Had ik dan een melksnor? Nee kan ook niet, ik drink immers bijna geen melk.
Had ik dan chocoladepasta op mijn gezicht gesmeerd? Nee dat kon ook niet, ik had immers een broodje met oude kaas gegeten. Wat was het dan? Het ging nu wel erg opvallen! Ik werd er zo onzeker van!

In een winkelruit waar ik langsliep tsjekte ik mijn persoontje. Idd geen kapotte jas, open bloes, verkeerde schoen of wat dan ook. Ook geen spoortje etenswaren te bespeuren op mijn gezicht.

Maar ineens zag ik het. Er zat iets op mijn gezicht! Iets dat blijkbaar besmettelijk is. Het mooiste is nog dat het gratis is ook en in alle maten te verkrijgen. Sterker nog; je kunt het zelf maken. Het kan een minuutje duren maar ook urenlang. Zonder recept van de huisarts.

Dat, mijn lieve stadsgenoten, is nou een glimlach!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2004. Bookmark de permalink .

0 reacties op Bekijk het maar!

  1. Fran & Mick zegt:

    Zijn de mensen niet meer gewend he.. ๐Ÿ˜• Ze kijken tegenwoordig allemaal zo sjaggo ๐Ÿ˜ฆ Ik ben er zelf ook schuldig aan, als ik alleen loop dan ben ik altijd diep in gedachten en dan kijk ik ook erg donker heb ik zelf het idee LOL

  2. Emmelinda zegt:

    Nou hihi, ik denk dat ik ook niet altijd het zonnetje in huis ben.
    Maar het viel me vandaag zo op.

    Weet je dat ik eens in het gezicht gespuugd ben? Ik denk dat ik liep te glimlachen (ja ik moet nodig opgepakt worden hoor) en iemand heeft dat opgevat als dat ik hem uitgelachen heb ofzo ๐Ÿ˜•

    Ik weet echt van niks…vaag he?

  3. Peter zegt:

    Bah wat een smerige figuren daar bij jou in de stad. Ik lach overigens regelmatig mensen uit maar bij mij durft men niets te doen, zal wel aan mijn lengte en breedte graad liggen, leggen, liggen he. ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

  4. Emmelinda zegt:

    Whaahaa wat ben jij een boefje! Heerlijk is dat als je je zo kunt laten gaan. Ik durf dat niet altijd, helaas hihi ๐Ÿ˜‰

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

