Billen….

Vanmorgen hield ik mijn fiets tegen met mijn achterste en ik bedacht me dat je toch wel heel veel plezier van dat lichaamsdeel hebt.

Zoals in die tijd dat ik met de buggy in de stad moest zijn en geen winkel in of uitkon zonder mijn bibs tegen de deur te drukken. Of dat je je handen vol hebt en toch een deur wilt dichtdoen zonder eerst je spullen te dumpen en dan terug te lopen om de deur dicht te doen.
Tevens is het reuzehandig bij het eten.Stel je voor dat je moest blijven staan omdat er in jouw bouwplan geen ruimte zat voor een komplete zitinstallatie?
En wat dacht je van de zitting die je moest houden terwijl je moest lossen op het kleine kamertje? Dat zou er zomaar in een keer uitvallen!
Hoe zouden die deuntjes klinken die je als luchtverplaatsing laat vliegen als er aan weerskanten geen vlees zou zitten?
Ook al eens gedacht aan al die broeken die je de hele tijd op je knietjes zouden zakken als je billen hem niet tegen zouden houden??
Zo zou je ook nooit van iemand kunnen zeggen dat ie een blotebillengezicht heeft
En Ruud Lubbers had een stuk minder om in te knijpen bij vreemde vrouwen.

Zoals je al ziet…reuzehandig die stukken vlees onder je rug!
Zo zul je niet iedere dag er tegen aan kijken als je op je bed moet liggen om die spijkerbroek dicht te krijgen.

Maar zo zijn er nog meer handige lichaamsdelen. Daar zal ik niet op doorgaan…

Anders moet ik nog met de billen bloot!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2004. Bookmark de permalink .

0 reacties op Billen….

  1. Emmelinda zegt:

    grinnik;)

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

