Botsauto’s

Terwijl ik zo naar mijn meiden sta te kijken, die in de botsauto’s zitten, dwaal ik af met mijn gedachtes:

Het is nog niet eens zo ontzettend lang geleden dat dit het toppunt van de kermis was. (Vooral in ons dorp want zoveel stond er niet haha) Meisjes, die opgedirkt stonden te flirten naar de jongens in nogal opvallende kleding. Jongens die stoer in een botsauto zaten. Nou ja, zeg maar liggend, met een been stoer opgetrokken. Hier moet ook die ligging ontstaan zijn van een Golf-rijder hihi. Meisjes die a-la Madonna op hun kauwgom knabbelden en giechelend met elkaar naar de jongens keken en van de muziek genoten.

Ik schrik op van mijn gedachtes, de bel ging en het rondje was afgelopen. Mijn meiden mochten nog een rondje rijden!
Terwijl ze het pedaal weer intrappen en driftig sturen kijk ik om me heen.
De tent ernaast was voor de grote botsauto’s.

Ook daar stonden meisjes, kauwgomknabbelend naar de jongens te lonken, die op hun beurt stoer in de botsauto’s hingen. De meisjes waren ter plekke uit hun kleren gegroeid zo te zien en giechelend briefden ze de laatste nieuwtjes door via de gsm.

Op de kermis gaat het ieder jaar sneller, maffer en moderner. Maar zulke dingen als de botsauto’s zullen toch altijd hetzelfde tafereel opleveren.
Ik kijk naar mijn meiden, die behendig sturend het parcours verkennen en alleen nog maar bezig zijn met de stuurkunsten en het botsen.
Nu nog wel. Dat zal over een paar jaar ook wel anders zijn…

Dan staat ook MIJN kroost kauwgomknabbelend naar jongens te knipogen bij de botsauto’s.

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2004. Bookmark de permalink .

0 reacties op Botsauto’s

  1. Fran & Mick zegt:

    Ohhhh ja, klinkt errrug bekend! 😉 😕

  2. Emmelinda zegt:

    Grinnik…ja he? hihi

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

