Ballennet

Ik had al heel lang een bh op mijn verlanglijstje staan. Haha wees maar niet ongerust, ik heb er een heleboel. Maar ik wilde een speciale. Zo eentje met doorzichtige bandjes.
Die zijn er genoeg te krijgen, alleen zijn ze zelden in mijn maat of ze zijn ongelooflijk duur!
Jammer…want ik wilde ook wel eens van die leuke topjes aan.

Zo kreeg ik een idee. Ik had eens van die doorzichtige bandjes los gekocht. Die lagen nog steeds op me te wachten.
Bij een goedkope textielwinkel kocht ik een bh voor 3.49 waar ik ijverig de bandjes van af gesloopt heb.
Na netjes omzomen en vastnaaien even snel die doorzichtige dingen erop en aantrekken maar!

Ha! Nou heb ik voor nog geen 5 euro een ballennet met doorzichtige snelbinders! Dat doen ze me bij Hunkedinges en Livera niet na hoor!

Toch wel handig als je er bij sommige dingen juist WEL de BALLEN verstand van hebt.

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2004. Bookmark de permalink .

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

