Buurman…

Vanmiddag lig ik in mijn bikini te zonnen. Beschut, want buurman was in zijn tuin aan het rommelen. Hij gluurt graag door de schutting. Vandaar.

Ineens roept ie:”Buurman!” Als er niet op gereageerd wordt verandert dat al snel in:”buurvrouw!”
Ik grom zachtjes. Tjongejonge dat is balen! Lig ik net lekker, moet ie weer wat hoor.
Grrr kan ik eerst mijn bikini rechttrekken en de handdoek om me heen gooien.
Bahbah! Ik heb hier echt geen zin in. Kan hij niet gewoon smelten ofzo?
Ik kan hem moeilijk negeren want onze keukendeur staat open. Hij weet ook heel goed dat ik dan thuis ben. Maar ja, van de andere kant..ik zou ook op zolder kunnen zijn?
Pffff dilemma, dilemma.
Ik aarzel, bedenk wat ik zal doen en besluit maar toe te geven. Dan ben ik er van af.
Terwijl ik mijn mond in slow-motion opentrek om te antwoorden, hoor ik ineens:”Ja?”

Verwonderd en verrast proest ik het uit! Hij had het helemaal niet tegen mij! Hij had een keer een ander slachtoffer gevonden! Jippie-a-jeeeee. Hij had het gewoon tegen zijn andere buurvrouw! Daar hing ie nu over de schutting te gluren.

Soms he….
Soms is een rijtjeswoning zooooooo fijn!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2004. Bookmark de permalink .

0 reacties op Buurman…

  1. Fran & Mick zegt:

    -grinnik- is dat die buurman van de mooie achtertuin?

  2. Emmelinda zegt:

    Jaaaa, jij mag nooit meer raden;)

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

