Waarle of Waalre?

Op weg naar de manege komen we altijd langs een paal met richtingaanwijzers.
De eerste keer viel het me al op: Er staat een fout op een pijl!
In plaats van WAALRE staat er WAARLE.
Waarschijnlijk valt het de bewoners van dit dorpje niet op. Zij weten immers waar hun dorp is en hoeven dus niet op dit plaatsnaamaanwijsbord te kijken.
De persoon die dit bord heeft laten maken, of gemaakt heeft, wist waarschijnlijk ook niet van het bestaan van dit plaatsje af.
Eigenlijk zie je in de snelheid waarmee je er langsafgaat ook niet goed wat er staat.

Dat is ook knap Waalreloos he?

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2004. Bookmark de permalink .

0 reacties op Waarle of Waalre?

  1. Bartje zegt:

    Hoi Emmelinda.
    Ik zie op de side een plaatsnaambord met mijn
    (achter)naam WAARLE erop.
    Kun jij mij een foto sturen die ik kan openen om er aldus een afdruk van te kunnen maken?
    Het is n.l voor mij een mooi naamplaatje ,
    ook al is het een drukfout en zal de lokale bevolking er weing nut van inzien.
    Gr Bartje uit Bronckhorst

  2. Emmelinda zegt:

    Hahaha dat is grappig! Helaas kan ik je alleen nog maar deze foto sturen. Ik heb het orgineel na de bewerking weggegooid. Is ie te klein denk je? Het is dat ik er niet zo vaak kom anders kon ik een nieuwe, grote versie, voor je maken?

    Groetjes terug!

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

