Make-up

Gekke uitdrukking eigenlijk: Ik draag make-up.
Hoezo dragen? Je smeert het op je smoel en klaar is Klara. Plakken dus, plamuren, behangen, dichtkitten, geef het beestje maar een naam. Maar dragen? Hmmm…dat noem ik wat ik doe na het passeren van de kassa. De boodschappen dragen dus.
Toch hoor ik het vaak zeggen…en warempel! Bij sommige vrouwen zie je kilo’s plamuur op het gezicht zitten. Dat vel draagt inderdaad! En niet zo’n beetje. Je hoort het vel bijna zuchten van ellende en in elkaar zakken!

En dan vinden ze het gek dat het vel opnieuw gestreken moet worden!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2004. Bookmark de permalink .

0 reacties op Make-up

  1. Fran & Mick zegt:

    Ik draag nooit make-up, en ik heb het ook niet in huis ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜›

  2. Emmelinda zegt:

    Ikke heb wel een paar dingen maar gebruik het amper;) Alleen mascara ๐Ÿ˜€

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

