Word

Hahaha….zit ik een weblog te typen, zie ik dat de spellingscontrole helemaal niet met zijn tijd meegaat. Het woord weblog kent ie ook al niet. Hup weer zo’n rode kriebelstreep onder het woord.
En heb het eens over een mobieltje. Dat kent ie ook niet. Het hele straatbeeld is door die kleine doosjes met technische snufjes veranderd maar WORD doet niet aan deze trends mee. Hij kent wel het woord ‘zaktelefoon’. Pff dat is zeker nog in het beginstadium geweest…het tijdperk van de koelkasten in je jaszak!

Misschien moet ik maar eens gaan kijken naar een nieuwe versie van de spellingscontrole.
Dan is het allemaal weer te vertrouwen. En gemoderniseerd.

Wo(o)rd voor wo(o)rd!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2004. Bookmark de permalink .

0 reacties op Word

  1. Fran & Mick zegt:

    Ik heb dat ding nooit aanstaan ๐Ÿ˜• ha ha ha is te merken he ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜‰

  2. Emmelinda zegt:

    Ik zet hem meestal aan bij het webloggen-schrijven. De kans is anders groot dat niemand mij begrijpt hahaha (zelfs met spellingscontrole loop ik dat gevaar;))

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

