Kleurbekennen

Vanmorgen fietsen we langs de showroom van Smart. Michelle kijkt naar de buiten opgestelde autootjes. Ik vind het net overdekte bureaustoelen.
Mies kijkt blijkbaar op een andere manier. Ze zegt dat het zonde is dat ze bij Smartjes altijd gekleurd zijn maar meteen ook met zwart. Daar heeft ze gelijk in. Dat is inderdaad heel vaak. Net alsof de bedenker van dat autootje dol op zwart is maar vooruit….gooi er ook nog maar een kleurtje bij.

Anders moest ie de naam veranderen van SMart naar ZWart…

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2004. Bookmark de permalink .

0 reacties op Kleurbekennen

  1. Fran & Mick zegt:

    Ik wilde eerst ook een smartje kopen omdat ie zo lekker klein is.. Nu ben ik blij dat ik het niet gedaan heb! Anders had alleen Mick in de auto gekunt en verder niemand 😕 Het is echt zo’n boodschappen wagentje 😉

  2. Emmelinda zegt:

    Ja he? Het lijkt me wel zalig om er in de stad meet te parkeren hihi. Verder vind ik het net rijdende reclamezuilen;)

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

