Lot uit de loterij?

Soms he….soms gaan mijn gedachtes als een gek te keer. Van je welles-nietes enzo.
Neem nou van de week:

Krijg ik een handgeschreven enveloppe. En hij was echt voor mij. Ik scheur hem open…
Zit er een soort kettingbrief in. Mijn haren gaan rechtovereind staan want pff daar heb ik een hekel aan. Eigenlijk meer om het laatste. Dat dreigement dat Pietje of Mientje de kettingbrief verbroken hebben en dat hen iets overkomen is blablabla.
Ik weet ook wel dat het maar letters zijn en geen voodoo. Maar goed, je weet maar nooit.
Als ik zo’n brief verscheur heb ik toch zoiets van oei, roep ik nu het noodlot op me af?

Mijn haren zakken weer tot normale hoogte als ik zie dat er een kraslot in de brief zit. En geen enkel dreigement!
Dat is leuk! Als ik dus ook krasloten zou versturen aan de in de brief genoemde personen, zou ik na een tijdje heeeel veel krasloten krijgen.
En weet je…ik ben eigenlijk best gek op krasloten.

Pff wat een dilemma. Zit ik daar met het kraslot in mijn hand. Het roept:”kras mij… Kras mij”. Zou ik het gewoon terugsturen? Misschien is het niet eens echt…verstuur ik allemaal loten, zit ik met een neplot. Weet ik veel. Of ik krijg zelf niks terug. Of juist wel:dat ik een rsi-pootje krijg van het loten krassen hahaha. Een ding is zeker; als ik zou krassen, dan moest ik aan mijn plicht voldoen en de andere brievenbussen volgooien met krasloten.

Hmm heerlijk…even mijmeren; misschien was dit wel het ticket naar een verre bestemming? Of kunnen we eindelijk die ene auto voor de deur parkeren. Of een flinke kar volgooien met luxe boodschappen?

Raar he…maar uiteindelijk heb ik besloten om dit kraslot terug te sturen naar de afzender.

Tja…ik ben immers ook van krasLOTJE getikt?

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2004. Bookmark de permalink .

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

