Bezoek!

We hadden gasten in huis. Ik had ze niet uitgenodigd en ze kwamen me ook al niet bekend voor.

Het begon van de week. Steffie was ongelooflijk aan het krabben op haar hoofd en ik weet het eerst nog aan de warme temperatuur. Vooral met die dikke bos haar wil dat wel broeien. Maar na een flinke sopbeurt bleef ze krabben. Oeioei. Drie maal raden wat er dan aan het handje..offe…hoofdje is.
Dus hup…op inspectie. Maar ja, waar zoek je naar? Hoe groot is het? Is het rood? Paars? Blauw? Vierkant?
Tjonge en terwijl je zo kijkt zie je van alles bewegen. Niet dat het iets is want een wegspringende haar lijkt nog verdacht.

Op internet dus even zoeken naar een duidelijke foto. Maar ja die zijn sterk vergroot, was het maar zo simpel. Maar goed…daar vonden we dus ook een beschrijving bij. Ongeveer 3 mm moest ie zijn. Nou dat is wel te vinden…toch?

Dus Stef weer bij het raam en frunniken maar. Shit. DAAR! Daar glipt er net een onder haar dikke bos weg. Met vier handen hebben we die weten te pakken en in een boterhammenzakje gedaan. Even vergelijken met die op internet. Niet dat het nodig was want pfff we wisten eigenlijk wel genoeg.
Na een aantal malen inspecteren vonden we er geen meer. Hadden we geluk? Was deze net aangekomen?

Dat ze de hele familie uitgenodigd had bleek vanmorgen wel. Pfff wat was het gezellig op dat hoofdje! Ik heb Stef dus meteen thuisgehouden en ben met lotion de familie te lijf gegaan. Een voor een vielen ze van haar hoofd. Met een sadistische grijns constateerde ik dat er niks meer bewoog op die planeet.
Arme Stef kokhalsde van de stank en van de chemische lucht die irriteerde aan de ogen.

Ik heb ze net nog een paar keer gecontroleerd maar het blijft er stil…in huize Luis.
We hebben de strijd gewonnen!

Game Over….

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2004. Bookmark de permalink .

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

