Dutje…

Gisteren was het weer zover en zaten we paardenkonten te kijken.
Mies zat bovenop een van hen en wij zaten het uurtje uit.

Ja het klinkt niet echt aardig maar het is wel zo. Een uur duurt gewoon heel erg lang.
We zitten boven in “de kantine” en kijken vanaf een tafel uit op de lessende kids.
Omdat ze het er langzaam opbouwen, wat ik overigens uitstekend vind, krijg je steeds een herhaling van oefeningen. Alles heb je al een keer of 5 gezien en veel lijkt er niet te veranderen. Gevolg is dat je een beetje zit te dutten.

“Waar is Michelle?” zegt Marc ineens. Ik schrik op uit mijn gedachten.
Ja inderdaad….het paard staat daar en Mies krabbelt overeind van de grond.

Grrrrr…ik voel me heel erg lullig. Zit ik 50 minuten naar die paardenkonten te kijken…zak ik weg (Marc ook trouwens) en dan valt mijn kind en ik zie het niet. Misschien maar goed ook…scheelt weer een schok voor mijn hart hihi. En ik had het toch niet kunnen voorkomen.
Het lulligste was eigenlijk nog dat die andere moeders naar ons toe kwamen en troostend zeiden dat het dapper was dat Mies meteen weer op het paard geklommen was. Die hadden braaf zitten kijken en ik wist van niks!

Na de les vroegen we Mies om uitleg. Kwam het door het paard of zo?
Uitvoering vertelde ze wat er gebeurde, met wie en vooral waarom.
Ze bleef maar aan de gang!

Blijkbaar is ze niet op haar mondje gevallen.

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2004. Bookmark de permalink .

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

