Schoolreisje

Morgen gaan mijn meiden op schoolreis.
Ik ben de enige die zich daar druk om maakt: letten de leerkrachten wel goed op mijn kids? Hebben ze genoeg eten bij zich? Zijn ze niet te warm of te koud gekleed? Zou de buschauffeur wel voorzichtig genoeg rijden?
Tja…het zijn immers wel mijn kindjes!

Ik weet dat het los zal lopen. Ik heb eerder met dit bijltje gehakt.
Dit is Mies’ 6e schoolreis en voor Stef de 4e. Al die keren sta ik met een brok in de keel bij de bus te zwaaien.

Dat gaat morgen net zo. Ze gaan de bus in, zoeken een plaatsje en zwaaien blij naar mij terwijl ze wegrijden.
Ik zwaai terug en probeer met alle macht een traantje tegen te houden.

Sterk spul hè, dat Fishermans Friend!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2004. Bookmark de permalink .

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

