Voodoo???

Dachten jullie dat Nederland zo maar gewonnen heeft?
Welnee…ik weet wel hoe het komt.

Normaal gesproken is het gewoon zo dat ik een of andere duistere krachten opwek die ervoor zorgen dat Nederland verliest als ik meekijk. Hoeft niet eens lang te zijn. Zodra ik een blik op de tv werp (boink) is het mis. Je gelooft het niet he? Vraag het maar aan Marc. Die weet het ook. Neem nou die dag met DE wissel. Marc riep me beneden omdat ie knoflookbroodjes had besteld via de pizzakoerier. Ik zit net, kijk vanuit een ooghoek naar tv en BAF! 2- 3! Echt waar. Voelde ik me nog schuldig ook!

Omdat er nogal veel op het spel stond, letterlijk en figuurlijk, ben ik dus gisteravond met de stille trom naar boven vertrokken om een paar herhalingen op tv te bekijken. Ik was wel benieuwd hoor. Ik hou niet zo van voetbal maar vind het wel heerlijk voor de oranjefans.
Daarom heb ik niet gekeken…en met resultaat.

En jullie maar denken dat het aan het Nederlands elftal lag he?

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2004. Bookmark de permalink .

0 reacties op Voodoo???

  1. Jetveer zegt:

    Wat dan ook, Robert is blij met voortgang Oranje tijdens Euro2004………..

  2. Gompie88 zegt:

    Zaterdagavond blijf jij achter de pc zitten; geen teletekst kijken ofzo; alleen maar internetten jij! hahaha

  3. Emmelinda zegt:

    Whaahaa…doneer maar een paar zakken drop en wat leuke sites…dan kom ik die tijd wel door hahaha

  4. Fran & Mick zegt:

    Voor jou zijn er sites en clubs genoeg LOL dus je kunt ff vooruit!! Waar moet het drop heen gestuurd worden -grinnik-

  5. Fran & Mick zegt:

    YESSSSSS We zijn weer door 😀
    Heb je gekeken??

  6. Emmelinda zegt:

    Ikke niet hoor…kzou niet durven;)

  7. D. Prins zegt:

    Zo gek is dat hè! Dat heb ik nou ook altijd. Nederland heeft dus verloren tegen Portugal. Sorry, stiekum toch gekeken.;)

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

