oeioei

Vanmiddag sprong ik op de fiets en ben aangereden.

Nee schrik maar niet. Ben gewoon weggefietst.

In Brabant zeggen ze namelijk aangereden ipv vertrokken

GOTCHA!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2004. Bookmark de permalink .

0 reacties op oeioei

  1. Fran & Mick zegt:

    Ik schrok al ๐Ÿ˜• ๐Ÿ˜€

  2. Emmelinda zegt:

    Sollie…het was heel stout van mij;) 8)

  3. Peter zegt:

    Leuk he dat dialect. ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

  4. Emmelinda zegt:

    Ja grinnik…ik moest er eerst wel aan wennen. Ik doe nou wel zo slim met die log maar de eerste keer dat ik hier iemand hoorde zeggen dattie aangereden was schrok ik me gek. Ik begreep niet waarom ze er dan zo vrolijk bij deden hahaha

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

