Ruilen

Gisteravond dacht ik er ineens aan! Shit ik ben twee jurkjes vergeten te ruilen!
Balen zeg. Normaal krijg je er twee weken of langer voor om de klantenservice te bezoeken maar nu drie dagen. Dat komt doordat het spul afgeprijsd was.
En ook al waren ze nou afgeprijsd…ik was te laat en dat is toch 30 euri die ik zo maar heb laten schieten.

Maar wacht us…wanneer zijn drie dagen ook werkelijk drie dagen? Er staat op de kassabon (die had ik geraadpleegd want ik was mijn strategie aan het bedenken. Ik zou gewoon kunnen zeggen dat ze dat bij de kassa niet gezegd hadden. Is ook zo trouwens) dat je binnen drie dagen moet ruilen.

Tja…wat zijn dan drie dagen? Ik heb ze op dinsdagmiddag gekocht. Dus als ze flauw zijn en de dinsdag meerekenen…dan ben ik echt te laat. Maar als ik slim ben en dan zeg dat vanaf dinsdag half twee drie dagen later vrijdag half twee is ben ik ruim op tijd. Of is binnen drie dagen gewoon overmorgen? Dat die derde dag al te laat is? Zucht. Kan ik dat ergens nakijken ofzo?
Maar goed, de confrontatie aangaan is nog het slimst.

Dus ging ik naar C&A. Helemaal bewapend met smoezen en uitvluchten. Ja ik weet het…liegen is niet netjes. Maar het is toch best veel geld als je het zo maar kwijt bent.
Bij de klantenservice aangekomen nam ze het bonnetje…mijn hart ging te keer…nou kwam het moment dat….

Maar er kwam niks. Ze omcirkelde de jurken op de bon, bewerkte de kassa en vroeg me om 6 cent zodat ze makkelijk kon wisselen.
Nou en die had ik. Graag zelfs. Ik wist niet hoe snel ik die tevoorschijn moest toveren. Stel je eens voor dat ze in de tussentijd toch nog de kassabon afspeurde omdat er iets te binnen schoot?
Ik kreeg netjes mijn 30 euri terug en ik was blij. Zooooo blij. Ik had eigenlijk zomaar 30 euri. Ik was ze eigenlijk kwijt. Eigen schuld. Jippieeeee

Ze zeggen wel eens van ruilen komt huilen.

Maar nu kon ik wel huilen OMDAT ik mocht ruilen!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2004. Bookmark de permalink .

0 reacties op Ruilen

  1. Fran & Mick zegt:

    Soms heb je gewoon dat geluk hi hi

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

