Serenade

Om half 4 schrik ik wakker. De kids! Tussen slaap en werkelijkheid in kom ik er achter dat er niet een van de meiden huilt maar dat een kat een serenade brengt. Bijzonder aardig maareh…moet dat onder mijn raam op dat tijdstip?

Kreun, ik wil helemaal niet mijn lekker warm bedje uit om hem morres te leren. Maar ja, laat ik hem zijn gang gaan, dan is straks iedereen hier wakker. Kunnen we ook niet gebruiken natuurlijk.
Ik jaag hem weg en stap terug onder het dekbed.

Maar het kwaad is al geschied. Ik ben wakker. Klaarwakker! Vervelend kreng ook!
Het tevreden geronk naast me in bed klinkt dan zoooooo heerlijk. Maar nee, ik kon de slaap niet meer te pakken krijgen. De denktank was ook al op gang gekomen:”Ik moest vandaag dat en dat…en o ja, ik moest dat nog vragen en oh daar kon ik best een log over schrijven…”

Ik heb het nog 5 uur zien worden en daarna ben ik blijkbaar toch nog in slaap gevallen. Oh wat ben je dan suf als de wekker gaat! Rotkat ook!
Wacht maar! Volgende keer zal ik ‘m een toontje lager laten zingen…

Dan ben ik geen katje om zonder handschoenen aan te pakken

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2004. Bookmark de permalink .

0 reacties op Serenade

  1. Fran & Mick zegt:

    Ik vond dat vroeger (en nu nog trouwens) een rot gehoor als die katten aan het janken zijn ๐Ÿ˜•

  2. Emmelinda zegt:

    Ja is het ook. En deze ging echt vreselijk te keer, het LEEK niet eens op kattengejank. Dat ie dat toch bij zijn eigen baas gaat doen ๐Ÿ˜ฆ

  3. Peter zegt:

    Ik heb helemaal niets met katten nou ja niets, ik heb er een pest hekel aan die bessten want zitten ze niet te janken midden in de nacht dat poepen ze wel je tuin onder waar je kinderen dan de volgende dag in motte spelen. Ik snap niet mensen in die beesten zien. ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

  4. Emmelinda zegt:

    Nou weet je…ik vind ze dan wel heel lief. Ik zou er ook best een willen. Maar dan blijft ie binnen. We hebben hier in de tuin een heleboel katten. Allemaal van andere mensen die zo graag een kat willen. Zo lang ze niet schijten..eh..sollie…geen grote boodschap doen kan ik het nog wel hebben…zucht.

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

